Hub des Exposants 2024
Sur cette page vous trouverez les liens vers tous les documents pertinents pour organiser votre équipe et profiter de toutes les opportunités marketing.
Si vous souhaitez rejoindre nos sponsors, appelez Andrea !
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Si vous avez d’autres questions, veuillez contacter notre équipe.
Ce qu’il faut savoir pour 2024
November 1, 2024
November 29, 2024
January 15, 2025
The International Centre, Hall 5
6900 Airport Rd., Mississauga, ON, L4V 1E8
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June 18, 2024
Opening Remarks 9 am
Conference 9:45 to 5 pm
Safety Room
Construction Room
Expo 1:00 pm - 7:00 pm
Cocktail 5:00 - 7:00 pm
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June 19, 2024
Expo 9 am - 6 pm
Conference 10:00 am to 1:00 pm
Room: Innovation
Room: Operations
Conference 3:00 pm - 5:00 pm
Room: Sustainability
Room: Maintenance
Keynote 5:00 pm
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June 20, 2024
Expo 9:00 - 11:30 am
Keynote 11:30 am
Barbecue 12 pm
Booth Types and Pricing for Rail Day 2025
Sponsorship Packages for Rail Day 2025
Move-In & Move-Out
A schedule has been created for everyone's safety and ease.
Please confirm your time slot and be respectful of the times allotted.
If you are outdoors and require forklift assistance, please place an order so we can schedule you appropriately.
If your booth will be set up or materials delivered by a third party, please complete the form below:
Move-Out will start on Wednesday 14 at 5:00 pm.
Exhibitors who need Freeman or Forklift support must make sure they are in communication with the corresponding party.
Networking on another level
Documents dont vous avez besoin
Formulaires pour soumettre des informations
Ce formulaire collecte les informations de contact de base du contact principal de votre équipe pour l'installation du stand. Ces informations seront nécessaires pour passer les commandes auprès du décorateur du salon et pour rationaliser les communications de l'événement avec une personne responsable de votre (vos) stand (s).
Ce formulaire recueille les coordonnées du personnel de votre stand. Ces informations seront nécessaires pour créer des profils d'applications événementielles et permettre à votre équipe de se connecter avec d'autres participants à l'événement.
NO LONGER ACTIVE
Ce formulaire doit inclure les informations sur tout équipement que vous apporterez à l'étage, pour exposition ou démonstration.
Cela devra être accompagné d’informations sur l’assurance. (voir Convention Exposants, article 7)
Registered Visitors List
All Exhibitors and Sponsors will receive a complete list of the registered visitors, as a benefit exclusive to you.
TRACCS takes pride in supporting our members, sponsors and exhibitors with their commercial growth.
We do not share or sell the list of participants with any third parties, and so we ask that you are vigilant against scammers promising this list to you. We will share it with you for free, and it is guaranteed that the list they pretend to have is made up.
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Click on the red button below to get the spreadsheet with registrations completed before May 5. And you will have access to the full and updated list after the event.
Information Sessions
SÉANCE D'INFORMATION EXPOSANTS
Jeudi 29 février · 15h00 – 16h00 HNE
Informations sur l'adhésion à Google Meet
Lien d'appel vidéo : https://meet.google.com/ikq-aqqs-wgw
Ou composez le : (CA) +1 289-434-9343 PIN : 627 253 724#
Plus de numéros de téléphone : https://tel.meet/ikq-aqqs-wgw?pin=2787802790447
DEUXIÈME SÉANCE D'INFORMATION EXPOSANTS
Mardi 30 avril · 11h00 – 12h00 HNE
Informations sur l'adhésion à Google Meet
Lien d'appel vidéo : https://meet.google.com/ats-wewh-imw
Ou composez : (CA) +1 289-949-0385 PIN : 759 474 325#
Plus de numéros de téléphone : https://tel.meet/ats-wewh-imw?pin=7513169597313
EXHIBITOR INFO SESSION
Recorded on Friday, June 7th
Revision of what is available at the Exhibitors' Hub (this page) and Q&A.
Speakers - Conference and Technology Showcase
Notes:
Presentation Slide decks must be submitted by EOD Thursday April 24th
Must include at least one question in case it is needed to kick off the Q&A section of their session.
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Speakers must submit a short bio, headshot and company affiliation ASAP. (Do you represent your company, a nonprofit, yourself?)
and the contact information you would like to have posted in the event app.
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Download this, complete it and send it to Andrea:
You can use the following header in your slides:
Liens de commande auprès des fournisseurs
À l'extérieur, les exposants se voient offrir un auvent blanc 10x10 (sans murs) pour l'ombre, une table de 6 pieds de long et 2 chaises pliantes.
Pour tout mobilier supplémentaire ou un auvent plus grand, vous pouvez commander directement auprès de notre vendeur, Vincent Tents.
Vous n'êtes pas obligé de faire appel à cette société en particulier, mais en mentionnant que vous faites partie du TRACCS Rail Day, vous économiserez sur les frais de livraison.
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locations@vincentevenrental.com - +1 (647) 528 5611
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TRACCS n'est pas affilié à ce fournisseur et n'assume aucune responsabilité dans la gestion de votre commande ou de votre livraison de meubles.
Plus
Ces blocs de courtoisie hôtelière sont disponibles jusqu'au 16 mai 2024.
Réservez MAINTENANT pour profiter du prix spécial.
Les informations dont vous avez besoin lorsque vous transportez des articles à travers nos frontières.
Courtier en douane : North American Logistics Services Inc.
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Located in front of Toronto's Pearson International Airport, public transit is an easy option:
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A number of buses stop at the front of the venue: 115, 24, 7, 52, 505.
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Malton Go Station is right behind the venue.
Parking is free and available outside Hall 5 of The International Centre.
​​The address: 6900 Airport Rd., Mississauga, ON L4V 1E8
Insurance Coverage needed
*also stated in the Exhibitors' Agreement signed.
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The International Centre Mississauga, its officers, its employees and its agents (6900 Airport Rd, Mississauga, ON L4V 1V8)
And
TRACCS Transit and Rail (629 St. Germain Ave. Toronto, ON, M5M 1X8)
Commercial General Liability:
$2,000,000 general aggregate
$1,000,000 each occurrence limit
Commercial Automobile Liability:
(if bringing any type of vehicle to display or set up display)
$1,000,000 combined single limit bodily injury and property damage or equivalent, including hired and non-owned auto liability
Umbrella Liability:
$1,000,000 combined single limit bodily injury and property damage